lördag, februari 07, 2015

utan varandra.

Jobbat sex dagar i rad. Tre kvällar och tre långa dagar. Svärföräldrarna har ställt upp varenda dag och jag är de evigt tacksam för det. Det känns som att jag inte träffat min son på hela veckan så imorgon ska vi ta en mamma-son-dag. Tyvärr verkar det bli en innedag då norrmännen skickat hit en galen storm vid namn Ole. Men inneaktiviteter finns det gott om så det blir nog ingen fara. Jag undrar dock om jag kommer kunna sova för det låter som om Ole försöker ta sig in i huset och jag har inga problem med norrmän men jag vet inte om jag vill ha just denna norrman i mitt hus. Helst inte ens utanför.

Älskade är i Jokkmokk och åkte direkt dit från Gällivare och åker direkt tillbaka imorgon. Behöver jag säga att jag verkligen önskar att det vore torsdag imorgon?

Måste nog släcka lampan nu och försöka ignorera Oles framfart för hjärnan är inte riktigt där. Om den någonsin är där.

Inga kommentarer: