måndag, augusti 25, 2014

löpning, svett och tårar.

Helgen gick som vanligt alldeles för fort. Men vi fick kramas och pussas litegrann i alla fall och den lille huliganen var gladast i världen över att ha pappan hemma en stund.

Idag har hittillis varit en bra dag. Åtta timmars sammanhängande sömn (förutom den lilla minuten jag vaknade av att huliganen rullade över mig och drömde något konstigt) och sedan gick löprundan hur bra som helst. Köpte nya skor i fredags och jag tror det var de som gjorde det. För idag sprang jag på 17.02 och det var längesen det hände. Bara fortsätta jobba så att jag kan komma ner i samma siffror jag hade i fjol.

Jaja, nu ska jag snart hämta hem yrvädret från förskolan. Det var tårar vid lämning, som så många gånger förr (vet inte vad det beror på, men förhoppningsvis går det över) men lika ofta som det är tårar vid lämning vill han inte åka hem när jag hämtar honom. Konstigt det där!

Inga kommentarer: