söndag, mars 16, 2014

svart och gult.

Har i veckan velat vara någon helt annanstans. Typ på Hovet i torsdags eller Scandinavium i fredags. Världens bästa pojkband har nämligen förgyllt Sverige med sin närvaro.

Men jag fick ändå uppleva en grymt fantastisk kväll igår. Det är svårt att jämföra men jag har inga som helst invändningar att det blev Skellefteå Kraft Arena istället. Vi hade fantastiska platser och jag fick återigen se de svartgula hjältarna live.
Och sedan att det blev tre poäng gjorde kvällen ännu bättre.

Jag önskar att vi bodde närmare så att man kunde vara där varje hemmamatch. Den känslan och stämningen som är i hallen är obeskrivbar, men så jävla fantastisk.

Jag var helt enkelt i himlen igår!
Tack älskade att vi åkte dit och framförallt tack till mamma som gjorde det möjligt genom att "kidnappa" barnet!


Inga kommentarer: