söndag, augusti 18, 2013

måtte det gå över snart.

Efter två dagar med huset fullt av folk är jag helt slut. Tänderna är borstade och jag har redan krupit ner under täcket. Fast ska jag vara ärlig har jag legat här i nästan en och en halv timme redan, men jag har haft det roliga uppdraget att försöka söva en envis, övertrött och ovanligt tjorvig numera ettårig huligan. Puh är allt jag kan säga.

En dryg vecka har det varit bortskänkes-nivå på ungen vid läggdags. Tror det är tänder alternativt växtvärk eller både och som spökar. Men vilken orsak det än må vara är det lika frustrerande varje kväll. Jag menar hur svårt är det att sova när man är trött?

Jaja eftersom han nu verkar ha somnat (fast helt avslappnad är jag inte för jag har blivit lurad av tystnaden alltför många gånger) ska jag slå igång någon serie eller film. Jag hoppas på en natt med god sömn och fina drömmar. Vi får väl se imorrn när jag vaknar hur det blev med den saken.

Inga kommentarer: