lördag, juni 29, 2013

jag kan se in i framtiden.

Det är lite skrämmande att jag visste redan tidigare i veckan hur den här natten och morgonen skulle bli.

Tidgare i veckan blev jag grymt sugen på att partaja idag, men av erfarenhet planerade jag inte in någonting (förutom systemet igår, men sådant måste man planera i förväg).

Och nu när jag sitter här och ser Bikupan på teve och försöker hålla koll på den lilla huliganen är jag glad att jag inte planerat in någonting för kvällen för det hade bara blivit som vanligt. Jag hade suttit och gäspat hela kvällen och sedan åkt hem när alla andra dragit på krogen.

Natten har varit varm och snarkig. Inga bra förutsättningar för party om man säger så. Men det kommer väl fler gånger antar jag.

Nu ska jag gå och ge huliganen lite gröt så kanske man slipper höra en massa gnäll.

Inga kommentarer: