lördag, juni 15, 2013

det måste vara fel någonstans.

Jag tror det står fel i almanackan. För det har känts som fredagen den 13e idag. Hela dagen har varit åt helvete. Fy fan! Men nu är den snart slut. Även arbetskvällen är slut och jag får alldeles strax åka hem och krypa ner under täcket.

Imorrn är det lördag och det brukar innebära sovmorgon. Men vi får väl se hur det blir med den saken, har ju en tendens att inte kunna sova när jag väl får chansen. Suck.

Usch och fy vilken urbota tråkig och jävlig dag. Det är tur att jag har världens finaste pojkar där hemma som gör mig glad. Den lille har kommit flera gånger och gett mig en kram under dagen (han är inne i en kramfas och just idag passade det väldigt bra) och den stora gör mig glad över att bara finnas. Såklart.

Men som sagt, nu ska jag alldeles strax krypa ner och jag ska nog kramas lite tror jag. Med den stora. Den lille sover. Förhoppningsvis.

Blä, jag är så trött så jag svimmar snart. Ögonen svider och det är nästan så att det flimrar. Jag ska köra försiktigt hem så att det inte händer någonting. Fast det skulle ju inte göra mig förvånad med den dagen jag har haft.

Nej, nu ska jag förbereda för att åka hem medan den sista lilla biten av tidningen komprimeras och skickas iväg ute i sajberspäjsen.
Godnatt!

Inga kommentarer: