tisdag, februari 26, 2013

glömde visst.

När jag satte mig ner tidigare för att äta middag, slog det mig att jag inte åt någon frukost imorse. Jag glömde bort det. Det är helt galet, för frukosten är dagens viktigaste mål och om inte jag får i mig frukost blir dagen förstörd.

Trodde jag. Dagen har varit helt okej faktiskt. Det är ju bra att veta ifall att jag måste avstå frukost en annan gång.

På tal om dagen så har jag och sonen varit på stan. Vi kom hem med några påsar med grejer och det är rätt skönt att kunna shoppa igen (man är inte rik när man är mammaledig). Men efter att ha kollat kontot får jag nog ta det lite lugnt en stund. Två dagars shoppande (var på Backen och förstörde pengar igår, fast det var inte så mycket onödigt till mitt försvar) har blivit lite mycket. Men fina saker har vi fått i alla fall.

Nu ska jag se lite hockey. Det ser grymt bra ut inför slutspelet. Jag gillar't!

Inga kommentarer: