lördag, januari 12, 2013

försöker gå så lite som möjligt.

Det har varit en lång dag och mina knän och fötter är väl inte jätteglada. Men jag försöker göra dem glada genom att sitta stilla i soffan och låta dem vila lugnt och skönt. Jag hoppas det hjälper.

Namnkalaset blev en succé (som vanligt när jag planerar partyn, haha) och lilleman fick en massa fina presenter och gästerna for hem mätta och belåtna. Jag är väldigt nöjd och väldigt tacksam att vi har så fina människor i våran närhet och att de kommer finnas för lilleman också (ska försöka komma ihåg att lägga in några bilder från dagen när jag fört över dem till datorn).

Nåväl, äskade for iväg på fest så jag ska se klart hockeyn och sedan gå och sova. Skönt.

2 kommentarer:

J sa...

Ja du det var mysig o d får vi göra om, haha ;) så säger som chrille, vart är du syster? #haha :) kram!

J sa...

Ja du det var mysig o d får vi göra om, haha ;) så säger som chrille, vart är du syster? #haha :) kram!