tisdag, januari 01, 2013

tjugotretton.

Det nya årets första dag börjar lida mot sitt slut. Eller okej det är några timmar kvar tills den är slut, men för mig som går och lägger mig tidigt (försöker i alla fall) är det snart slut på den här dagen. Och det har varit en ganska vanlig dag. Jag har röjt lite här hemma medan favoritpojkarna sovit. Den stora lite mer än den lilla, men det blev lite mycket dricka igår. För den stora alltså.

Gårdagen ja. Den spenderades hos goda vänner med väldigt god (och mycket) mat, skratt, mycket folk (den yngsta bara fem dagar) och raketer. Tyvärr gjorde min förkylning att jag var tvungen att åka hem direkt efter tolvslaget, men fram tills dess var det väldigt trevligt.

Nåväl, tänkte se en film innan jag lägger mig under täcket.
Så adjö och god fortsättning!

Ps. Det kommer en sammanfattning av 2012 snart...

Inga kommentarer: