torsdag, december 13, 2012

ny dag imorrn.

Jag trodde mina ben skulle vara döda efter fyra träningspass på tre dagar. Och visst var de tunga under innebandyn, men det var huvudet som vann kampen om vem som skulle göra ondast. Helt plötsligt blev det flimmer framför ögonen och jag var tvungen att åka hem och sova.

Jävla skit. Fast å andra sidan är det kanske inte så oväntat. Som sagt fyra träningspass (och det har inte varit några lugna pass) på tre dagar var kanske lite i överkant med tanke på att det var ett tag sedan jag höll igång.  Men att vara efterklok är jag jävligt bra på så jag får helt enkelt försöka tänka efter före nästa gång.

Nu ska jag hoppa i duschen (om liten somnar någon gång vill säga) och sedan tror jag att det blir en tidig kväll. Älskade har redan somnat (han har varit hos tandläkaren och blev en lagning rikare, men en tand fattigare så han har lite feber) och som sagt sover liten snart också, så jag ser ingen anledning till att vara vaken. Inte ens tanken på lite egentid lockar. Då måste jag vara trött.

Inga kommentarer: