onsdag, augusti 15, 2012

det blev i alla fall fint.

Medan älskade och svågern for iväg och fiskade (klockan fem imorse for dem iväg, helt galet) tänkte jag vara lite duktig. Först har jag gjort lite ärenden på stan och nu den senaste timmen har jag försökt göra klart listningen i vardagsrummet. På en timme har jag lyckats skruva upp en bräda.

Men till mitt försvar så är det inte för att jag är helt jävla dum i huvudet som det tog så lång tid. Det är helt enkelt så att det faktiskt är älskade som har gjort lite tokigt när han satte upp de andra brädorna. Att det tog en timme för mig att inse detta lämnar vi tycker jag. Min hjärna är inte riktigt med, den är på annat håll kan man säga.

(Och för att förtydliga en sak om inledningen, så somnade jag om när de for iväg. Jag började inte med mina ärenden klockan fem i morse. Bara så att ni inte tror att jag är helt jävla psycho!)

Inga kommentarer: