torsdag, juni 21, 2012

pics of my day.

Har fått lite klagomål på senare tid. Eller klagomål och klagomål, jag vet inte. Men jag har kunnat läsa mellan raderna av en viss person om att bilder gör det så mycket roligare att läsa (någon som känner sig träffad?). Så därför har jag fotat vad jag har pysslat med idag, så här kommer några bilder:

Började dagen med att måla färdigt fönsterna i köket.
Fortsatte sedan med att rasta våran nya familjemedlem (jag
måste erkänna, det är fan lite kul att klippa gräset). Efter
detta krattade jag också, men på det finns inga bilder.
Och nu alldeles nyss har jag piffat i sovrummet. Tyvärr får ni
inte se mer än så här för jag ska byta ut byrån innan jag släpper
rummet för allmänheten.
Ja, det var väl min dag. Har även hunnit läsa ut min bok (var tvungen att ta en stund i soffan efter krattandet) och äta en rostbiffssmörgås till lunch (mitt i sovrumspiffandet sjönk blodsockret och humöret var på väg att orsaka diverse onödiga hål i väggen). Nu tänkte jag återvända till soffan, för jag har väääldigt ont i ryggen och mina ben är inte heller så glada. Men jag är nöjd med min dag hittills.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Åh va du har varit duktig idag..du ser du kan du också..Visst är det roligt?? //mamma

Elin sa...

Åhh såå kul med Bilder Anna, me love! ;P Härligt effektiv dag, visst känns det skönt efter sånna här dagar?!! Bara få njuta av att man gjort något, bästa feelingen :D

J sa...

Håller med den som pikade, bilder är kul! ;)