onsdag, juni 20, 2012

I'm not made for this.

Här kommer de första bilderna från huset. Men bli inte alltför upphetsade för det är bara ytterdörren ni får se. Men jag tänkte bara visa vad jag har pysslat med för en stund sedan.

Före...

... och efter.
Det som slog mig medan jag gjorde detta är att jag tydligen aldrig lär mig. Jag har levt i ett antal år (vi behöver inte fördjupa oss i hur många) och tydligen är det helt omöjligt för mig att lära mig att jag aldrig ska göra saker som det krävs minst två personer att göra, själv. Framförallt inte när jag redan är lite labil i humöret och vet hur jag blir.

Men efter att ha tagit några djupa andetag och försökt tänka positivt blev jag ändå rätt nöjd med resultatet. Jag hoppas bara att allting hänger kvar där det ska hänga för jag orkar fan inte göra det igen.

Inga kommentarer: