onsdag, maj 30, 2012

time to move on.

Just ja, jag glömde ju berätta det viktigaste som har hänt idag. Har nämligen lämnat in lägenhetsnycklarna till HSB. Nu är vi helt och hållet av med lägenheten. Det har varit fyra trevliga år på Durrnäs, men jag tror inte jag kommer sakna den. Även om det var lite vemodigt att säga adjö.

"Tack lägenheten för dessa fyra år. Ibland kommer man till en tid i livet där man måste gå vidare och vi har kommit till den tiden nu. Dessa fyra år har innehållit massor med gläjde, sol och balkonghäng, men även irritation över grannar som inte har någon hänsyn eller respekt. Hoppas du får nya trevliga hyresgäster som behandlar dig lika bra som vi har gjort. Tack än en gång och vi ses nog aldrig mer!"

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag håller med allt du sa.. jag tänkte att det gäller mig och Landstingsvägen.. jag bodde där i 14 år!!!!! I 3 olika läggor men ändå../mamma