lördag, maj 12, 2012

soon, very soon.

Igår när jag satt på jobbet slog det mig att det igår var tre veckor sedan jag slutade med snus (eller Onico). Jag är väldigt imponerad av mig själv faktiskt. Fast å andra sidan har jag ju en bra anledning att inte hålla på med sånt där. Men ändå, tre veckor är bra.

Idag kommer svärmor (och kanske svärfar?) och ska börja med slutförandet av renoveringen. Väggarna ska bli inbäddade i väv för att sedan bli nougatfärgade. Som jag längtar. Mest längtar jag efter att få städa. Jag tror faktiskt aldrig jag längtat så mycket efter att få städa som jag gör nu. Det skrämmer mig lite. Men jag tror det kommer gå över när jag väl fått göra det ordentligt.

Just det ja, idag kommer även mamma hit (en himla massa besök). Hon ska till stugan och tänkte i samma veva hänga lite med mig och samtidigt sova över. Hon är snäll, för nu får jag i alla fall slippa vara mörkrädd en natt.

Dagar kvar:
Älskade - 4
Inläsning - 35

Inga kommentarer: