tisdag, maj 15, 2012

someone's gonna be happy.

Fy fan vad jag känner mig duktig nu alltså. Istället för att be lillsvåger att göra det (han har gjort så mycket redan) och istället för att älskade ska ha ännu en sak att göra när han äntligen kommer hem (och egentligen ska vara ledig) så tog jag tjuren vid hornen och fixade det helt själv. Jag får ju dock leva med att ha ont i axlarna, men det är gjort och jag har bidragit med någonting i denna renoveringshysteri. Taket är så mycket finare om det är helt vitt och inte flammigt och konstigt.

Nu ska jag äta lite lunch och sedan sätta mig på altanen och njuta med min bok i solen. Det är jag fan värd efter allt detta arbete. Min kompis är glad och lycklig också. Eller det kan lika gärna vara så att det är ilska och irritation som orsakar allt detta bökande, det är lite svårt att veta. Men hursomhelst är det ganska mysigt ändå.

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh va duktig du är..//mamma