måndag, maj 21, 2012

sleep is overrated anyway.

Natten till igår var det både stor och liten som höll mig vaken. Jag vet inte om de hade pratat ihop sig, men det kändes lite två mot en och hade jag kunnat hade jag lämnat båda två. Men som situationen nu är kunde jag bara lämna den ena.

Som tur är har vi fått hem våran nya soffa, så jag kunde somna om och sova bättre än jag kunnat om jag varit tvungen att sova i den gamla. Men jag var väl inte på det bästa humöret om man säger så.

Nu är det bara liten som håller låda. Visserligen ringer klockan om en dryg timme, men jag hade räknat med att få sova fram tills dess. Men tydligen är det bara att börja vänja sig vid att sömn är något av en bristvara.

Som tur är är jag ledig ikväll så det blir nog en riktigt tidig kväll. Framförallt eftersom större delen av dagen kommer spenderas i bilen och inne i ett väldigt stort varuhus där det säljs en massa roliga saker.

Published with Blogger-droid v2.0.4

1 kommentar:

J sa...

Ha så kul på Ikea, hoppas ni hittar mkt fint!! Hälsa gubbe och E! :) kram