torsdag, maj 17, 2012

this is me in a dress.

Igår hade vi en liten personalfest. De andra började dagen med bowling och badtunna, men eftersom jag är i det tillstånd jag är i, beslutade jag mig att avstå de aktiviteterna. Men jag hade ju en rätt okej dag ändå.

Hursomhelst slutade dagen med middag på Challenge. Maten var god (har dock ätit bättre) och sällskapet var som vanligt top of the line. Men bäst var nog att jag fick klä upp mig. Mjukisbyxor i all ära, men efter sju månader blir man lite less. Då är det tur det händer någonting någongång så att man får känna sig lite fin.

Jag tänkte vara snäll och dela med mig av min skönhet. Det händer som sagt inte så ofta nuförtiden så det gäller att ta till vara på stunderna och varför inte dela den stunden med er allihopa? (Om ni klickar på bilderna ser ni dem lite bättre.)

(Klänning och skärp; H&M, armband; Glitter)
(Halsband; Glitter, örhängen; Elins privata och
frisyren är ett mästerverk av den bästa (Elin))

3 kommentarer:

Clara Wiktorsson sa...

va vacker du är :D hihi. Jätte fin! Å VA STOR MAGEN BLIVIT!!! snart kommer den ;)

Anonym sa...

Åh va vacker du är...Men det är du alltid..//mamma

Moa: sa...

Så himla fin Anna :)