tisdag, maj 29, 2012

mitt hjärta skriker, önskar allting kunde va som förr.

Det är rätt härligt att vakna upp och INTE ha ont i ryggen, trots att älskade inte sover bredvid mig. Nya sängen är jävlart awesome! Har även sovit riktigt bra inatt, har bara behövt kliva upp en gång för att kissa och ingen gång för att snyta mig. Vågar dock inte riktigt tro att det är på väg åt rätt håll, för jag har lite ont i halsen idag istället. Alltid är det något.

Morgonens låt: Mattias Andréasson - Förlåt mig (fråga mig inte varför)

Dagar kvar:
(som vanligt har detta legat på is. Dels för att älskade varit hemma och dels (och den största anledningen om jag ska vara ärlig) för att jag glömt bort det.)

Älskade - 8
Inläsning - 25

1 kommentar:

Clara Wiktorsson sa...

Var den dyr? alltså jag vill också ha en ny underbar säng.. :( fy va fantastiskt skönt att få sova som en prinsessa! pusspåre