tisdag, maj 15, 2012

I know I can.

Att renbädda, läsa en bok som inte handlar om ond bråd död och försöka tänka på att det inte är något farligt bara för att det råkar vara lite mörkare än under dagen, hjälpte faktiskt. Har sovit väldigt bra och det var inte lika jobbigt att komma hem till ett halvmörkt (hade några lampor tända så klart) hus inatt.

Tyvärr blev jag väckt av telefonen för en dryg timme sedan och det var inte riktigt vad jag hade planerat. Och att somna om efteråt var ingen hit då hungern satte fart och min kompis tyckte tydligen inte heller att jag skulle sova så mycket mer. Suck. Men nu har jag fått i mig lite mat och kompisen verkar ha lugnat ner sig, så jag ska återgå till sängen och läsa lite och kanske att jag kan sova en stund till. Annars är jag ju ledig så jag kan ju sova tidigt ikväll istället.

Dagar kvar:
Älskade - Imorrn! Imorrn! Imorrn!
Inläsning - 33

Inga kommentarer: