fredag, maj 25, 2012

back to square one.

Inte bara det att jag vaknade kring sextiden (har hamnat där jag var i början av allt detta, att jag måste upp och kissa under natten. Jag tyckte inte om det då och jag tycker inte om det nu) utan jag vaknade även med en golfboll i halsen. Eller det kändes så i alla fall.

Lyckades efter en stund somna om och vad händer då? Jo, någon (nämner inga namn för jag tror inte det behövs) har ställt sin klocka på åtta av någon jävla anledning. Så jag vaknar ju naturligtvis och som vanligt måste jag upp och kissa och sedan försöka somna om. Omöjligt, för denna någon börjar då snarka som om det var det enda som fanns att göra för att överleva.

Så nu sitter jag här med en golfbollskänsla i halsen, huvudvärk och jävligt trött och irriterad. Ska dricka en tekopp och se om jag kan råda bot på en av de sakerna i alla fall. Ska även ta en macka och se om jag kanske kan slå två flugor i en smäll. Det vore i alla fall en liten tröst i eländet.

Inga kommentarer: