måndag, april 16, 2012

a new friend.

Ikväll har jag läst två nya tidningar; Örnsköldsvik Allehanda och Tidningen Ångermanland (vi läser ju två tidningar/kväll nuförtiden, ifall jag glömt nämna det). Dessa två tidningar har varit väldigt snälla (förutom den förstnämnda som fortfarande inte har skickat en av sidorna, men jag chansar på att den inte är så intressant) och det bästa av allt är att de delar väldigt mycket material. Ikväll har jag kunnat dela ungefär fyrtiotvå minuter (ungefär halva tidningen).

Det är helt fantastiskt och väldigt ovanligt om jag förstod de som gjort den tidigare. Så jag tror att jag kommer gilla att göra dessa tidningar och det är väldigt bra för jag har många dagar då jag ska göra den. Vilken lättnad! Nu ska jag logga ut och åka hem. Magen skriker efter mat (och det händer lite andra saker där inne också faktiskt) och sedan ska jag sova. Som om jag inte gör det nog.

Inga kommentarer: