fredag, mars 02, 2012

I have a question for you.

Nu när jag ändå håller på att lägga upp bilder och så, tänkte jag fråga er vad ni tycker. Ska jag klippa lugg eller låta den vara kvar? (Luggbilden nedan är några år gammal, men det var den enda där luggen var någorlunda fin och håret är ju som ni kan se på den andra bilden inte lika mörkt längre.)
Så, vad tycker ni? Lugg eller inte?
Ps. Som jag skrev i glasögoninlägget för ni ursäkta att jag ser ut som jag gör. Det är helt otroligt att man kan se så tärd ut alltså... Huvva! Nåväl, fokusera denna gång på håret är ni snälla.

3 kommentarer:

J sa...

Du är ju gin i lugg :) och med långlugg.. Men vad trivs du bäst med? Kram

Moa: sa...

Jag tycker du är fin i lugg, tycker du borde testa en sned som börjar vid den längden helluggen på vänstra bilden gör och sen blir längre - if that makes sense. Tror du skulle va en riktig babe i det! :)

clara sa...

mer uppklippt i hela håret och sedan hel-lugg, ja!! :) DO IT! ;) <3