söndag, februari 05, 2012

"It's a lot easier than playing Bring in Da Noise, Bring in Da Funk on your bladder!"

För att ännu mer påvisa hur underbart mitt jobb är denna kväll, så har vi inget vatten. Eller det finns vatten, men inget kallt vatten och det är väldigt dålig "sprutt" i kranen. Detta medför att spolningen på toaletten blir lite halvtaskig och därför kan man inte göra sina behov.

Jag tycker detta är extra jobbigt eftersom jag nuförtiden har någon (eller något, man kan aldrig vara för säker) som tycker om att använda min blåsa som en stressboll. Jag hoppas därför att jag får mitt material från FK så fort som möjligt för annars kan det hända att det inträffar en liten olycka och jag vill verkligen inte det. För jag har hört att man fryser mer om man har blöta kläder och jag vill inte frysa mer än jag redan gör.

Inga kommentarer: