söndag, februari 05, 2012

I'm such a dreamslut.

Inatt har jag och mamma varit utomlands. Kommer dock inte ihåg var vi var. Men det fanns en liten klädbutik där det jobbade en blond solbränd hunk, som jag hade en liten semesterflirt med (förlåt älskade).

Men det var inte allt som hände i utlandet. Det fanns nämligen en till kille. Inte lika blond, inte lika solbränd, men minst lika snygg för det. Han och jag hade också en semesterflirt (förlåt igen älskade).

Var mamma befann sig medan jag for runt och hånglade med typ alla (kändes som det) har jag ingen aning, men de var riktigt mysiga att pussas med. Så jag tror att drömmen ville säga att jag är pussjuk och skulle kunna pussa vem som helst bara för att pussas. Så det är tur att älskade kommer hem om några timmar, så jag slipper göra någonting som inte skulle vara så bra.

Published with Blogger-droid v2.0.4

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det var väl tur att det inte var din mamma som hångla runt där i drömmen med hunkarna.. USCH!! // mor

J sa...

Hahaha. anna nu börjar alla sjuka drömmar ;)