torsdag, januari 26, 2012

there's a first time for everything.

2011 var året då jag gjorde saker för första gången. Utlandet, fast jobb, tränarutbildning och så vidare. 2012 kommer också innehålla många "första gången"-saker. Idag har jag gjort en av de sakerna. Jag har provat yoga. I mitt vardagsrum. Stel som fan är jag och huvudvärken blev värre. Men jag ska verkligen försöka göra det åtminstone en gång i veckan så att jag blir lite starkare och lär mig andas.

För är det något jag kommer behöva kunna längre fram i sommar så är det att andas rätt. Nu däremot behöver jag inte andas på något speciellt sätt, det enda skillsen jag behöver nu är matlagningsskillsen för jag är hungrig som en varg och idag blir det blodpudding. Mycket järn och jävligt gott. Mums!

2 kommentarer:

J sa...

Så sant så.. Kanske borde testa yoga och få till andningen... :)

J sa...

haha nä jag har ju inte gillat yoga. Gillar också liiie mer fart. Men kanske värt en chans till då det tom kan utföras hemma :) Kram på dig..