lördag, januari 14, 2012

I bruise easily.

Tog en liten paus i filmen för att se Gladiatorerna. Ett program som jag älskade när jag var liten (tycker fortfarande det är jävligt roligt). Det började med de amerikanska och redan då var jag såld. När det sedan kom till Sverige blev jag riktigt sugen på att ställa upp (inte som gladiator såklart) och hade jag bara haft disciplinen hade det nog inte varit några problem. För tio år sedan alltså. Idag skulle det nog innebär en massa problem. Det skulle nog innebära slutet för Tant Glas.

Så jag nöjer mig med att ligga i soffan och se när andra människor imponerar. Men nu är det slut på adrenalin och svett, jag ska tillbaka till Hogwarts och följa med i kampen mot Dolores Umbridge och de andra i ministeriet (även om jag vet hur kampen kommer gå). Harry behöver all hjälp han kan få för att övertala de envisa pamparna att You-know-who är tillbaka. Är ni med?

Inga kommentarer: