måndag, december 12, 2011

why do I even bother.

Tv-bänken har fått fara till sitt nya hem. Kändes faktiskt grymt skönt att bli av med den för en gångs skull. Älskade kom hem tidigt (han var tydligen ensam på jobbet) och då tänkte jag att vi kunde hjälpas åt att sätta ihop hyllan som stått och väntat i kartongen. Men tydligen har älskade inte sovit någonting inatt så han somnade på soffan. Men jag tänkte att jag fan i mig ska klara av detta själv.

Det hade jag säkert gjort om de jävlarna inte hade gjort fel i bruksanvisningen. Jag vet att jag har skyllt på den tidigare och sedan fått be om ursäkt. Men den här gången är det fan inte mitt fel. Så jag la ner allting och gick därifrån. Ser ut som en byggarbetsplats i rummet. Men om det är en massa saker i vägen kanske älskade får ett ryck medan jag jobbar. Jag vet att det är väldigt mycket önsketänkande, men jag tänkte att tomten kanske är snäll och ger mig en tidig önskan.

Inga kommentarer: