fredag, december 30, 2011

a very bad night.

Igår var jag hos Elin för tjejmys med världens bästa brudar. Det var en väldigt trevlig kväll (som vanligt), speciellt eftersom vi var väldigt övertrötta (i alla fall jag) och skrattade åt allt. Ni är underbara!


Tyvärr gjorde allt skrattande att jag fick migrän när jag kom hem. Så strax efter elva var jag tvungen att krypa ner i sängen och jag somnade en dryg halvtimme senare. Hade varit skönt om jag hade sovit hela natten fram till att klockan ringde, men tyvärr hade jag inte den turen. Tio i tre vaknade jag av någonting och så fort jag vaknar och rör på mig måste jag kissa och sedan var det kört. Tankar i huvudet och älskade som snarkade, även när han låg på mage.

Halv sex var klockan sista gången jag tittade på den. Kändes inte så superkul att älskades klockan skulle ringa en halvtimme senare, men på något sätt hörde jag ingenting av detta utan sov tills klockan ringde. Det var ju i alla fall bra, men nog hade jag gärna sluppit ligga vaken i typ två och en halv timme och snurrat och surat. Men det är bara att släppa och gå vidare och hoppas på bättre sömnutdelning i natt.

Inga kommentarer: