måndag, december 19, 2011

I've got a feeling, this year's for me and you.

Sömnen verkar vara tillbaka. Den nattliga alltså. På dagarna vet vi ju att den är där. Så jävla skönt. Men det är ett under att jag har sovit så bra inatt med tanke på hur mycket jag har gjort. Först skulle vi resa ner till syster i Västerås. Det var väldigt krångligt att ta sig dit för de bodde ute på en ö och det var verkligen inte det lättaste att ta sig dit om jag säger så.

Sedan har jag även jagat en massa killar på Coop (inte på vårat Coop, utan ett annat) av någon konstig anledning. Kommer inte ihåg varför, men jag skulle prata med någon för att de skulle ställa upp i en tävling av något slag. Coop var stort och väldigt konstigt byggt så jag hittade inte pojkarna var jag ute efter.

Efter det vaknade jag av att min arm hade domnat bort. Som sagt, ett under att jag har sovit överhuvudtaget inatt. Men jag är ju tjej och kan göra flera saker samtidigt vilket jag är glad över för jag behöver verkligen sova.

Morgonens låt: The Pogues feat. Kirsty MacColl (det var ett tag sedan, men nu sjöngs det i huvudet igen och det är en av mina absoluta favoritlåtar så här kring jul)

Inga kommentarer: