torsdag, december 22, 2011

"Any cold, wet thing I don't really..."

Tänkte ta tillfället i akt och raka benen när jag ändå inte har så mycket annat för mig. Så där står jag och ska skölja bort allting och tänker väl inte så mycket på att vattnet känns kallt utan att det nog bara inte är skruvat tillräckligt åt det varma hållet.

Tyvärr var det inte det som var problemet. Jag skruvade och skruvade och skruvade men varken strålen ökade i styrka eller temperaturen blev varmare. Men eftersom jag börjat måste jag ju avsluta projektet. Håret däremot får jag ta en annan gång för jag tänker fan inte stå i den där jävla kalla duschen hur länge som helst.

Ringde till hyresvärden på en gång för att få reda på hur man kan stänga av varmvattnet utan att meddela hyresgästerna. Tyvärr kunde jag inte bli arg på dem (som jag redan var ordentligt) för det är tydligen PiteEnergi som har problem. Önskar det fanns ett system så att man fick reda på sånt på en gång så att man slapp uppleva såna här stunder. Virade in mig i tre handdukar och nu sitter jag med mjukisbyxorna och morgonrocken. Det är fan nog kallt som det är här hemma. Huvva!

Inga kommentarer: