onsdag, oktober 12, 2011

özlenen.

Har varit hemma i drygt fyra timmar. Men vi har ätit middag i Bersika och sedan hade jag lite blogginlägg att läsa igenom. Helt galet. Hursomhelst saknar jag Turkiet så in i tusan. Ville verkligen inte åka hem. Men jag är glad att jag fick en vecka i alla fall. Kommer nog ta någon dag innan jag accepterat att det inte längre går att gå ut på kvällarna i bara shorts och linne och ändå svettas.Usch!

Nåväl, jag har en fråga till er läsare (om det finns några vill säga?!), hur vill ni att jag ska berätta om resan? En dag i taget (en dag/inlägg), en sammanfattning eller allt på en gång? Ni får bestämma helt enkelt. Om ingen ger något förslag får ni ingenting veta. Så enkelt är det.

Ps. Angående rubriken; jag gillar det turkiska språket, haha!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Välkommen hem! Du får väl berätta på det sätt du vill tkr jag.//..din mor

clara sa...

allt på en gång :D bilder i massor!! :D <3