lördag, september 03, 2011

I'm on cloud nine.

Jag vet inte var jag ska börja. Matchen förlorade vi tyvärr och det är riktigt surt för större delen av matchen var vi bättre, men vi prickar inte rätt. Skit!

För min egen del fick jag äntligen göra comeback efter nästan ett år utan matchspel. Fick spela ungefär fyrtio minuter (med en liten paus mitt i) och det kändes rätt okej förutom att jag blev jävligt trött. Men med tanke på att jag inte tränat på ett tag och sedan inte spelat match (det är lite skillnad på träning och match) är det kanske inte så konstigt. Men det gick ändå bra.

Men det bästa har jag sparat till sist. Håll i er nu. Jag fick göra mål!!! Bollen damp ner framför fötterna på mig och jag tänkte "nu jävlar!" och den gick in. Jag slängde mig ner på marken och bara skrek. Kan ju säga att jag kommer leva på detta ett väldigt bra tag. Det var typ mitt andra mål i karriären. Det första kom för två år sedan, så man kan ju säga att det var dags.

Inga kommentarer: