måndag, september 12, 2011

I don't need it.

Jag måste få berätta hur duktig jag har varit. I lördags på väg hem från matchen tänkte jag svänga förbi Lösviktshuset och köpa en stor påse godis. Men jag ångrade mig ganska fort. Igår när jag var på Coop för att köpa middag gick jag runt på godisavdelningen och klämde på påsarna och funderade vilken jag ville ha. Det slutade med att jag struntade i det helt och hållet.

Idag hade jag tänkte fara förbi och köpa lite godis som skulle få följa med till jobbet. Men när jag satte mig i bilen och tänkte lite mer kom jag fram till att jag skulle stunta i det. Så jag har alltså gått emot mitt godissug tre gånger på tre dagar och ni som kanske tycker att det inte är någonting att skryta om, vet inte om att jag är en riktig gottegris. Jag hoppas verkligen att det håller i sig.

Inga kommentarer: