torsdag, september 01, 2011

from this day forward.

En pissmorgon har jag haft och det börjar vara jävligt jobbigt nu. Som tur är, är det friidrott på tv som kan hålla uppe humöret en hel del. Speciellt idag då Andreas Thorkildsen äntligen tar plats på arenan, jag är nämligen lite smygkär i honom.

September idag och om ni inte visste det så är det min favoritmånad (förutom sommarmånaderna då). Det händer en hel del under denna fina månad, så från och med idag drar jag igång med nedräkning igen. Jag älskar verkligen nedräkningar.

För det första är det sex dagar kvar tills Jax Teller visar sin underbara nuna i teverutan igen och jag kan säga att jag har längtat. Någon mer jag har längtat efter är Damon Salvatore, hans sexiga ögon och leende har varit borta alldeles för länge, men nu är det femton dagar kvar tills jag får dregla igen.

Men de snygga pojkarna i all ära, det viktigaste under denna månad inträffar om exakt tre veckor, alltså tjugoen dagar. Då händer det grejer vill jag lova. Precis samma sak händer som tidigare år. Det är rätt fantastisk!

(Kan ju även tillägga att det är tjugotvå dagar kvar tills Dr. Sheldon Cooper är tillbaka med allt vad det innebär.)

Inga kommentarer: