söndag, augusti 07, 2011

this should be interesting.

Sitter här (i väntan på sidor) och försöker bygga upp lite självförtroende och jävlar anamma för att klara av att ringa till den som har hand om våra tv-kanaler. Vi har nämligen en dreambox (om allting fungerar som det ska är det en riktigt bra grej), tyvärr har vi inte kunnat se tv (förutom ettan, tvåan, fyran och sexan) på typ ett halvår för det har varit problem med betalningen.

Hade ett snack med gubben innan sommaren och han sa att han skulle fixa det eftersom jag betalat det som fattades. Betalningen har fungerat mycket bra under sommaren, men vi har fortfarande inte fått några kanaler. Detta tycker jag inte riktigt är okej. Nu har vi ju egentligen inte sett så mycket teve under sommaren, men jag känner att jag faktiskt vill ha tillbaka alla kanalerna (såg Våra bästa år när jag var hos mamma och insåg att jag har missat en massa, haha) och vi har ju faktiskt betalat för det.

Men jag har lite svårt för just såna här samtal. Det känns så jävla jobbigt. Men samtidigt måste det ju göras, för vi kan ju inte sitta och betala en hundring varje månad för någonting som vi inte får. Jag känner bara att jag kommer bli arg på gubben och när jag blir arg blir det så tokigt. Det kan säkert vara något problem från våran sida som måste åtgärdas, men då tycker jag faktiskt att gubben kan ringa till oss och säga vad det är som är fel. Fan, jag fattar inte vad jag skriver, jag försöker nog mest bara skjuta problemet framåt. Men det går fan inte längre. Nu måste det göras. Önska mig lycka till. (Jag lovar att hålla er uppdaterade.)

Inga kommentarer: