lördag, augusti 20, 2011

best friends just won't leave your side.

Fick ett mycket trevligt samtal medan jag strosade runt på stan (mest för att komma hemifrån och som tidsfördriv). Min barndomskompis Linniz var i stan (hon bor i Skellefteå i vanliga fall) och var lite ensam. Så det blev fika och en massa prat och skratt. En sån underbar människa och så underbart att träffa henne.

Vi har nämligen inte setts på typ två år. Alldeles för länge för två stycken som var oskiljaktiga i unga år. Men när man bor i olika städer (visserligen inte så långt ifrån dock) och den ena är mamma blir det svårt att hitta tid. Men efter idag känner jag att det måste bli oftare för det är alltid lika kul.

Nu ska jag se lite fotboll. Brukar inte se fotboll på teve om det inte är något mästerskap, men nu när vi har fått tillbaka kanalerna har jag tänkt försöka se lite mer fotboll. Det är ju kul om det är bra lag som spelar (just nu Arsenal-Liverpool) och det kan vara kul att se hur de spelar och kanske få lite inspiration, haha.

Inga kommentarer: