torsdag, augusti 18, 2011

our day.

Vad har vi gjort idag då? Jag och Zelma var ute på kort men väldigt blöt promenad när vi vaknade halv tio (lite längre än nio, men jag kan ju inte säga att jag har sovit bra med en stycke hund på min ben). Sedan åt jag lite frukost medan hon låg på en handduk för att torka lite.

När herrn i huset vaknade for vi och handlade lite ingredienser till lunch. Sedan satte vi oss i varsitt soffhörn (jag och älskade alltså, Zelma fick en hel soffa för sig själv) och såg film. En väldigt bra film tycker jag. Hade jag varit en nagelbitare, hade mina naglar garanterat varit kortare än kortast.

Och nyss har jag sett två avsnitt från andra säsongen av Vampire Diaries (har de två sista kvar). Är inte alls länge tills Damon är tillbaka i rutan, så jag behöver friska upp minnet lite. Men nu är det slut på vampyrer, varulvar och förbannelser för idag, för nu måste jag byta om och fara på jobbet.

Det är VLT idag, så jag kan nästan lova att det kommer ett antal inlägg senare. Förhoppningsvis inte, men med tanke på hur det brukar vara kan ni redan nu förbereda er på en och annan svordom.

Inga kommentarer: