tisdag, juli 26, 2011

the pain is really, really, really bad.

Träningen gick lite bättre än igår. Huvudet var då med i alla fall och jag gjorde några fler rätt än igår. Skönt. Det var en rätt så lätt träning med tanke på att vi har match imorrn (som jag inte får vara med och spela, suck!), men det var roligt ändå.

Dock har jag ännu mer ont just nu. Kände inte av träningsvärken under träningen, men då har smärtan istället fördubblats nu. Shit! Gör riktigt ont, haha. Men jag får helt enkelt bara bita ihop, det är ju inte så att det är första gången jag har träningsvärk.

Jag jobbar annars på som bara den för jag vill bli klar fort som attan. Det är nämligen en liten get together i Hortlax med svärfamiljen och bekanta. Hade väldigt gärna varit med på den, men jobbar man så jobbar man. Men jag hoppas att de är kvar när jag är klar här. Återstår bara tre sidor att få (Mora är bra) så förhoppningsvis dimper de ner i mappen inom en mycket snar framtid.

Inga kommentarer: