måndag, juli 25, 2011

thinking about the future.

Träningen gick inte så bra. Var inte alls med i huvudet och då går det inte. Men det var skönt att springa lite efter så många dagars arbetande (lördagens ledighet räknas knappt).

Vad som däremot går alldeles utmärkt är arbetet. Har fått alla sidorna och ska snart gå in och läsa det sista. Måste dock läsa lite mer än jag planerat för det är som vanligt lite material i Norran (varför lär jag mig inte?). Men det gör ingenting egentligen eftersom klockan inte är så mycket.

Dock har jag kvar läsning till VK och FK och det känns ju mindre kul. Men så länge jag är klar med min egen tidning går det ju fort sedan när jag får det sista från dem. Att åka hem kanske ni förstår ligger högt uppe på min önskelista just nu. Men den här gången är det inte för att jag vill duscha, för det har jag redan gjort, utan jag vill åka hem så att jag kan gå och sova och sedan vakna upp imorrn, för imorrn blir en bra dag. Tror jag.

Inga kommentarer: