måndag, juli 11, 2011

I'll do it tomorrow.

Två nätter fick jag njuta av att ha älskade bredvid mig i sängen. Nu är jag ensam igen. Den årliga fiskeresan med hans bror och vän inföll just idag. Det suger verkligen, men jag vet hur mycket han har längtat efter den här resan.

Solen är inte så ensam på himlen idag, så jag ska försöka ta tillfället i akt och göra någonting åt kaoset jag bor i. Det ser verkligen hemskt ut, men det går inte att städa så länge solen lyser ensam. Visserligen är det varmt som attan idag, så det kommer säkert bli svettigt att städa, men någongång måste det göras...

Äh, enligt vädret ska det vara lite småregnigt imorrn, så jag kanske kan ta det då? Jag far och handlar nu istället och ignorerar kaoset och gör någonting roligare, för det är verkligen inte kul att städa. Usch!

Inga kommentarer: