torsdag, juli 14, 2011

I have really missed this.

Shit pommes frites! Vi har haft träningsmatch mot pojkar -96. Vi körde tre gånger tjugo minuter och jag fick spela i drygt fyrtio minuter. Det ni. Så mycket har jag nog inte fått spela sedan urminnes tider. Kan ju dock säga att det kändes att det var längesen jag spelade match (i fjol blev det ju som ni vet inte så mycket av den varan). Holy smoke!

Men när andra andningen satte igång gick det lite bättre. Men pojkarna är grymt bollskickliga och snabba, haha. Men det var grymt kul, som jag har saknat att spela match. Hur kul som helst. Dock kommer det kanske kännas lite jobbigt imorrn. Men jag har inga planer på att anstränga mig, så det gör nog inte så mycket, haha.

Om ni är intresserade så förlorade vi med 3-1. Men jag tycket ändå att vi var riktigt duktiga och vi stod upp bra mot dem. De må vara unga (i alla fall i jämförelse med mig), men de var ganska stora och starka (vissa av dem). Jaja, nu ska jag sluta skriva. Jag måste dricka lite och andas, haha.

Inga kommentarer: