måndag, juli 04, 2011

I hate to admit this.

Fan, jag tycker inte om när älskade har rätt i vissa sammanhang. Men nu har jag två saker som jag måste erkänna att han faktiskt har rätt om.

För det första är damfotboll mycket tråkigare att titta på än herrfotboll. Det tar verkligen emot att erkänna det. Men jag har sett några matcher från dam-VM i Tyskland och det har inte alltid varit så kul att se på (dock har jag sett någon match som faktiskt varit riktigt bra, i alla fall från ett av lagen). Som sagt tar det emot att säga detta eftersom jag själv spelar fotboll.

Det andra som jag måste ge älskade rätt i, är att mina strumpor till benskydden faktiskt låg i tvättstugan (han gav det som förslag när vi diskuterade detta problem, men jag tyckte att han var dum i huvudet som ens kunde föreslå en sådan sak eftersom jag alltid tar upp allting när jag är klar). När jag kom ner dit tidigare låg en hel hög med kläder som är våra. Jag förstår inte hur det kan komma sig, vad gjorde jag egentligen sist jag tvättade?

Tyvärr är mysteriet med underbyxorna fortfarande olöst. Antingen låg de i samma hög och den som lagt högen på bordet där nere tyckte de var fina och tog dem eller så ligger de någonstans här uppe i lägenheten. Jag ska försöka leta när jag varit och handlat.

Men helvete så jobbigt det är att erkänna att älskade faktiskt har rätt. Ibland, ska tilläggas. Det finns fortfarande saker som jag anser att han har fel om, tyvärr kan jag inte komma på något exempel just nu. Men ändå.

Inga kommentarer: