torsdag, juli 28, 2011

I don't know what's going on.

Det känns nästan som att jag är bakis vilket är helt omöjligt för mig att vara eftersom jag bara drack Trocadero igår... Hm, kanske var det någon av tjejerna som spetsade den? Hursomhelst är det grymt jobbigt, för jag svettas och är tung i huvudet. Jag har varit duktig med vattendrickandet under dagen och har även haft keps på mig för att undvika alltför mycket sol direkt på skallen. Mycket konstigt och framförallt väldigt jobbigt!

Som om inte det vore nog, så har jag ingen aning om vad det är för dag idag. Eller jag vet ju att det är torsdag, men det känns inte som torsdag. Det känns typ som lördag, men om det hade varit lördag hade det varit konstigt eftersom vi är fullt manskap på jobbet. Det kan bli en väldigt konstig kväll det här.

Inga kommentarer: