måndag, juli 04, 2011

eat shit!

Bubblande känsla my ass! Inte mycket happy, happy denna morgon inte. Började redan vid halv åtta, då gräsklipparhelvetesjävlasatansäcklet väckte mig. Trimmern var precis utanför mitt fönster och det är inte roligt. Jag blir så förbannad att de ska börja så jävla tidigt.

Lyckades somna om till tio (tack vare öronpropparna) och hade precis vaknat till lite smått då Funky ringer och vill att jag låser upp åt honom (vi har extranyckeln). Så det var bara att kliva upp och gå över dit. Eller snarare vingla fram, haha. Måste ha sett grymt kul ut.

Inget finväder är det heller. Jävla skit! Dock har de lovat lite bättre senare under dagen, så jag hoppas på det. Har ju ändå ingen sol på balkongen förrän kring ett, så så länge det är sol då är det okej. Nu ska jag äta lite frukost så att jag stillar lite av irritationen i alla fall.

Inga kommentarer: