söndag, juli 17, 2011

drunk people everywhere.

For förbi lagfesten och möttes av en del fulla människor. Så söta, haha. När jag parkerade och skulle gå in i lägenheten mötte jag fler fulla människor. Några ur pojkgänget hade hittat formen om man säger så, haha. Så söta de också. Men nu är jag hemma och det är grymt skönt. Ska kanske äta lite och sitta uppe en liten stund innan jag kryper ner.

Fan, jag är grymt förvirrad. Jag har haft söndag hela dagen och därför känns det jättekonstigt att det är söndag igen imorrn. Vissa skulle kanske bli glad för en extra helgdag, men för mig gör det detsamma eftersom jag ändå jobbar. Jag älskar mitt jobb, men det kan hända att jag och jobbet måste vara ifrån varandra en stund efter den här sommaren. För mycket umgänge kan bli - just det - för mycket!

Inga kommentarer: