lördag, juli 02, 2011

at mum's lovely place.

Nu sitter jag här hos mamma. Har varit och hälsat på hos Wallmarks sen jag kom till stan. Det var år och dagar sedan jag var hos dem och det var som att resa tillbaka åtta år, haha. Mycket trevligt.

Om någon timme ska vi äta grillat och sedan får vi väl se vad som händer. Lite alkohol blir det i alla fall och ut på området senare ikväll. Kanske sitter jag hemma hos mamma eller så drar jag iväg på en fest på Fagernäs, har inte bestämt mig än.

Hade varit kul att fara på festen för det finns människor där som jag inte sett på hundra år (typ), men samtidigt känns det taskigt att lämna mamma helt ensam. Men det löser sig nog. Nu ska vi fortsätta se frustebröllopet från Monaco. Inte så insatt i de kungahuset, men vackra bröllop är alltid kul att se.

Inga kommentarer: