fredag, juni 17, 2011

where is the moment we needed the most.

När jag kom fram till jobbet och skulle kliva ur bilen upptäckte jag att jag hade tagit med mig utläggningsdosan istället för den riktiga snusdosan. Så det var bara att köra iväg igen. Men ides inte fara ända hem, så jag for på Shell. Lite onödigt med tanke på att jag precis hade köpt en snusdosa tidigare idag och mer onödigt blev det när jag även köpte en godispåse för att ha någonting att tugga på.

Känns som en dålig fredag. Inte för att jag måste jobba när det är finväder, utan för att det inte är någon älskade som väntar på mig när jag kommer hem, som det varit tidigare fredagar. Måste vänta ända tills på onsdag innan jag får kramas och pussas. Börjar bli jävligt less på att vara ensam hela tiden. Visserligen har veckan gått ganska fort, så jag hoppas att dagarna fortsätter springa iväg tills på onsdag. Då får de gärna sakta ner och vara lååångsamma i en hel vecka.

Inga kommentarer: