tisdag, juni 21, 2011

staying dry a little bit longer.

Nu har jag gjort lite av det jag ska göra idag. Det som jag var mest avig mot. Diskat och skrubbat badrummet. Allt detta tog 45 minuter. Antingen var det inte lika mycket som jag trodde eller så jobbade jag fort som attan. Men nu är det i alla fall gjort. Skönt.

Nu är det bara dammsuga, skura och handla kvar. Men jag behöver inte stressa och jag skulle hemskt gärna att det lugnade ner sig lite ute om jag ska iväg. Inte för att jag ska vara utomhus så mycket, men jag gissar att det inte spelar någon roll, för som det ser ut nu kommer jag bli dyngsur när jag ska till bilen.

Framförallt eftersom den står på den stora parkeringen. Var tvungen att ställa mig där igår för att vissa människor inte kan parkera ordentligt. Snett och jävligt stod dem, så nu måste jag alltså gå längre för att ta mig till bilen och längre sträcka är lika med ännu mer blöt. Så jävla taskigt!

Inga kommentarer: