tisdag, juni 21, 2011

raindrops keep fallin' on my head.

Återigen en kväll på Björklunda i regnet. Ingen träning för min egen del idag heller (orkade inte), men jag var tidtagare medan tjejerna sprang och jag var faktiskt riktigt sugen på att vara med, trots bara löpning och ihållande spöregn och nej jag är inte ironisk. Men my heart wasn't in it om man säger så, haha.

Sedan for jag förbi Jonna och fikade lite med henne och de andra brudarna. Värdinnan fyllde år förra veckan så hon fick en försenad födelsedagspresent. Mycket trevligt, som vanligt, att hänga med världens bästa brudar. Nu ska jag sitta en stund här på datastolen (som om jag någonsin gör något annat). Ska försöka komma i säng tidigt (tidigare än typ två i alla fall) så att jag slipper vara irriterad imorrn på grund av för lite sömn. Men jag vet alltför väl hur det brukar sluta.

Inga kommentarer: